πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε το σύνολο ή μέρος των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής ισχύουν και διαφορετικές προϋποθέσεις και χρεώσεις.

1. Γενικές Προϋποθέσεις αλλαγών/επιστροφών

  • Δεν γίνονται αλλαγές χωρίς το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, σπασμένα, λερωμένα ή αλλοιωμένα με οποιονδήποτε τρόπο προϊόντα
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά


2. λάθος ή ελαττωματικό προϊόν

Στο πλαίσιο της προσπάθειας για άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, η KooK for Pets & their Hoomans αναγνωρίζει 2 περιπτώσεις σφαλμάτων από την Εταιρεία:

1. Αν κατά την παράδοση αποδειχτεί πως το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας του καταναλωτή (2251/94), ελαττωματικό είναι κάθε προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στις αναγραφόμενες προδιαγραφές του κατασκευαστή, εκτός αν αποδειχτεί ότι υπήρχε ευθύνη του πελάτη κατά τη μεταφορά ή τη χρήση. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι επειδή τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα, ενδέχεται να υπάρχει μικρή απόκλιση μεταξύ του αναγραφόμενου και του πραγματικού μεγέθους ή/και βάρους τους. Αυτό δεν αποτελεί λόγο να χαρακτηριστεί ένα προϊόν ελαττωματικό.

2. Αν ο πελάτης παραλάβει διαφορετικά προϊόντα από αυτά που είχε παραγγείλει.

Λάθη κατά την εκτέλεση της παραγγελίας είναι απολύτως αναγνωρίσιμα από την Εταιρεία και θα γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διόρθωσή τους, χωρίς καμία επιβάρυνση του πελάτη.

Αν παραλάβετε ελαττωματικά προϊόντα ή διαφορετικά προϊόντα από αυτά που είχατε παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως στο email info[at]kookforpets.gr. Θα αναλάβουμε να σας στείλουμε εκ νέου τα σωστά, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Κατόπιν συνεννόησης, η ΕΛΤΑ courier θα παραλάβει τα προϊόντα από τον χώρο σας. Σε περίπτωση απομακρυσμένων περιοχών, θα πρέπει να τα πάτε στο πλησιέστερο ταχυδρομείο ΕΛΤΑ. Αφού παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, σύμφωνα με τις παραπάνω Γενικές Προϋποθέσεις αλλαγών/επιστροφών (παράγραφος 3.1), την επόμενη εργάσιμη θα σας αποστείλουμε τα σωστά. Το κόστος αποστολής θα καλυφθεί από την Εταιρεία.

3. ακύρωση ή αλλαγή παραγγελίας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιονδήποτε λόγο να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών από την πραγματοποίησή της με ένα email στο info[at]kookforpets.gr. Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν ήδη αποσταλεί, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος αποστολής και επιστροφής τους. Η επιστροφή της αξίας των προϊόντων (για ακύρωση παραγγελίας) ή της διαφοράς που προκύπτει (για αλλαγή παραγγελίας), πραγματοποιείται ως εξής:

α) Αν η πληρωμή έγινε με μεταφορά χρημάτων από τραπεζικό λογαριασμό ή με πληρωμή μέσω PayPal, η επιστροφή θα γίνει μέσω της αντίστοιχης πλατφόρμας.

β) Αν η πληρωμή έγινε με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή θα γίνει εντός 6 ημερών με αντίστοιχη κατάθεση σε λογαριασμό ελληνικής τράπεζας τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε με email.

4. υπαναχώρηση

Σε περίπτωση που θεωρείτε, για οποιονδήποτε λόγο, μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας, ότι τα προϊόντα που σας παραδόθηκαν δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες ή στις επιθυμίες σας, έχετε το δικαίωμα επιστροφής του συνόλου του ποσού που καταβάλατε για την αγορά τους εφόσον πληρούνται οι παραπάνω Γενικές Προϋποθέσεις αλλαγών/επιστροφών. Τα έξοδα αποστολής των προϊόντων δεν επιστρέφονται.

Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται λόγω υπαναχώρησης, όταν το προϊόν δεν βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση που απεστάλη. Επίσης, το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύει στην περίπτωση προμήθειας προϊόντων που έχουν φτιαχτεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας. Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα, και όχι περισσότερο από αυτό.

Οφείλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην Εταιρεία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί αν τα προϊόντα αποσταλούν πριν από τη λήξη της περιόδου των 10 ημερών. Το κόστος της επιστροφής των προϊόντων βαρύνει τον πελάτη. Αφού παραλάβουμε τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάστασή τους, σύμφωνα με τις παραπάνω Γενικές Προϋποθέσεις αλλαγών/επιστροφών (παράγραφος 3.1), θα σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε για την αγορά τους, ως εξής:

α) Αν η πληρωμή έγινε με μεταφορά χρημάτων από τραπεζικό λογαριασμό ή με πληρωμή μέσω PayPal, η επιστροφή θα γίνει μέσω της αντίστοιχης πλατφόρμας.

β) Αν η πληρωμή έγινε με κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή θα γίνει εντός 6 ημερών με αντίστοιχη κατάθεση σε λογαριασμό ελληνικής τράπεζας τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε με email.